Nyreforeningen søger kommunikationskonsulent med flair for den gode historie

Kan du skrive, levere et godt layout og styre en hjemmeside? Har du lyst til at arbejde i en humanitær patientforening? Så er du måske vores nye konsulent!

Nyreforeningen søger en alsidig mester i kommunikation, som kan;

–       Arbejde strategisk med politisk kommunikation,

–       Være pressekoordinator. Skrive og redigere pressemeddelelser, artikler, høringssvar, sagsfremstilling til udvalg og andre tekster,

–       Være webmaster og redaktør. Du skal drive og udvikle Nyreforeningens hjemmeside og medlemsblad i tæt samarbejde med foreningens frivillige redaktion,

–       Stå for layout af medlemsblad, pjecer, plakater mm.,

–       Være ansvarlig for pjecer, foldere og andet informationsmateriale,

–       Rådgive Nyreforeningens ledelse,

–       Arbejde med projekter og kampagner.


Faglig og personlig profil

Du er et all-round kommunikationstalent med en bred vifte af færdigheder.

Du har erfaring med både drift og udvikling af hjemmesider, og du forstår at udnytte nettets muligheder i et solidt samspil med vores øvrige kommunikation. Du har desuden øje for et godt layout og forstår at redigere selv de mest håbløse billeder, tekster og tryksager.

Du har blik for den gode historie, og du kan skrive så det fænger, uanset emnet. Du ved, hvad der skal til for at ramme pressens forside og du forstår at levere en sikker pressemeddelelse, uanset om du handler proaktivt eller agerer akut.

Du har en teoretisk uddannelse som cand.comm, journalist eller lignende. Har du viden og erfaring fra en humanitær forening, fra sundhedsvæsenet eller fra en politisk styret organisation, er det en fordel. Det samme gælder, hvis du er på hjemmebane i kommunikative it-systemer.

Som person er du selvkørende, handlekraftig og hurtig. Du har en veludviklet strategisk sans, er nysgerrig og er en fanden-i-voldsk snushane. Din evne til at lytte og forstå er din styrke, godt suppleret af en god portion humor og en positiv tilgang til hverdagens krav. Du har samtidig hjertet på rette sted, en solid social mission, og du ser det som et unikt privilegium at få lov til at gøre en forskel i andres liv.

 

Vi tilbyder et meningsfyldt og udfordrende job.  Du vil blive udsat for solid ledelse med høj grad af fleksibilitet i dagligdagen. Der er tale om en 24 timers ansættelse pr. 1. december 2018 eller gerne tidligere. Ansøgningsfrist 23.9. 2018. Jobansøgningen mailes til jj@nyre.dk.

Vil du vide mere, så kontakt souschef Jan Jensen på telefon 50 93 59 50 eller pr. e-mail: jj@nyre.dk.